I en värld där innovation går i rasande fart, dyker nya möjligheter och teknologier ständigt upp.
Digital Impact Group förstår säljarnas knep som innebär att sälja och addera mer än vad som faktiskt behövs. Vi vet att nyckeln till en lyckad investering är en grundlig behovsanalys och att se helheten i lösningarna. Med vårt stöd kan ni känna er trygga med att ni gör rätt val för en hållbar och positiv utveckling.
Upphandlingsstöd
Hitta rätt lösning till rätt pris


Ett komplett stöd genom hela upphandlingsprocessen för att säkerställa att ni får:
Rätt lösning som är innovativ och anpassad till dagens krav.
Rätt pris utan onödiga kostnader.
Lösningar som är skräddarsydda för era kort- och långsiktiga behov, mål och visioner.
1. Behovskartläggning
Osäkra behov
Vi börjar med en djupgående analys av er verksamhet för att identifiera era behov och mål.
Klara mål
Vi säkerställer att era val är i linje med verksamhetens utvecklingsstrategi och framtida tillväxt.
2. Jämförelse av alternativ
Vi analyserar och utvärderar olika tekniker och leverantörer på marknaden.
Genom vår insikt i aktuella teknologitrender hjälper vi er fatta välgrundade beslut och att stärker er förhandlingsposition.
3. Stöd i urvalsprocessen
Vi identifierar och rekommenderar de system och leverantörer som bäst uppfyller era krav, budget och affärsmål.
Med vårt stöd blir urvalsprocessen effektiv, strategisk och resursbesparande.